اعتماد به نفس در ارائه ی مراقبت های شخصی به مبتلایان به دیابت در حال رشد است

14 اوت 2019 - یک نظرسنجی در آمریكا نشان داد، مربیان دیابت در ارائه ی مراقبت های شخصی به افراد مبتلا به دیابت اعتماد بنفس بیشتری پیدا کرده اند. یافته های این نظرسنجی در نشست سالانه انجمن مدرسان دیابت(AADE) آمریکا در این هفته ارائه شد.

در کل 66٪ از متخصصان مراقبت های بهداشتی اظهار داشتند که در ارتقاء مراقبت فرد محور بسیار مطمئن هستند و 29.7٪ در گزارش های خود تا حدودی اعتماد بنفس خود را بیان کردند.

این نظرسنجی برای ارزیابی اعتماد به نفس در ارائه ی مراقبت فرد محور در درمان دیابت انجام شد، از جمله اینکه میزان تمایل آنها به ادغام راهبردهای طراحی شده برای تمرکز بر سلامت رفتاری، میزان استفاده از فناوریها در جهت بهبود نتایج سلامت و به حداکثر رساندن تجربیات بهداشتی برای مبتلایان به دیابت. این کار توسط Gwen Klinkner، پرستار بالینی دیابت در بیمارستان و کلینیکهای دانشگاه ویسکانسین و مدیر the Inpatient Management Community of Interest انجام شد.

از میان 75 شرکت کننده در این نظرسنجی، اکثر پاسخ دهندگان پرستار بودند (77٪)، 16٪ متخصص تغذیه و 2.7٪ داروساز بودند که همگی عضوCOI[1] بودند.

در اوایل سال جاری،Campbell Murdoch ، کارمند ارشد پزشکی رسانه ی دیجیتال دیابت، در مورد اهمیت مراقبت شخصی در معالجه ی دیابت نوع 2 صحبت کرد، رویکردی که اکنون مورد توجه بسیاری از مراقبین بهداشتی قرار گرفته است. مراقبت های شخصی شامل تمرکز بر روی نیازها و اهداف افراد، فراهم کردن گزینه هایی برای معالجه و تقویت مراجعات درمانی آنها است.

فراخوان هایی برای استفاده از فن آوری برای شخصی سازی مراقبت از سالمندان مبتلا به دیابت صورت گرفته است، که می تواند به مردم برای دستیابی به سلامتی بهتر کمک کند. Klinkner در مورد این نظرسنجی گفت: نتایج نظرسنجی نشان می دهد که افراد شرکت کننده، خواستار کسب اطلاعات بیشتر و گسترش نقش و تخصص خود هستند. نتایج این نظرسنجی به ما یک خط پایه را ارائه داد؛ ما می توانیم جایی را که در چند سال آینده در آن قرار خواهیم داشت با وضعیت فعلی مقایسه کنیم.

منبع:

https://www.diabetes.co.uk/news/2019/aug/confidence-growing-in-delivering-personalised-care-to-people-with-diabetes-91236299.html

 

 

 



[1]the Inpatient Management Community of Interest